Bir zamanlar güvendiğim, kendilerine inandığım insanlar bir anda öyle çirkinleşiyor ki.
Kalbimi öylesine kırıyorlar ki.
Hakkım varsa da helal etmeyecek duruma getiriyorlar.
Ne yaptım ben size?
İnsan olmak bu kadar zor mu?
Bıktım artık yalan kalplerinizden!
Bu saatten sonra ne aşka inanırım ne de sevgiye..
Kalbimi kırıp kırıp sonra fark edip geri dönmek isteyemezsiniz! O kapı size kapalı.
Ne kadar üzüldüğünüz umrumda değil.
Siz benim umrumda değilsiniz.
Kimler üstüne alınması gerekiyorsa alınacaktır.
Buradaki her hesaba da inanmayın sakın.
Çoğu mesleklerini bile yalan söylüyor.
Hepiniz yalanlarınızda boğulun.
Ben burada artık bir kaç hesap dışında kimsenin bir lafına inanmayacağım.
İnsanlık yapıp cevap bile vermeyeceğim.
Yüreksiz, korkak insanlardan bıktım.
Yazmayın!