·312 syf.····Okunma: 22 Mart 2026 00:00 Şimdiye kadar okuduğum en kötü Alice Feeney romanıydı. Sonunda neden ya neden derken buldum kendimi! Büyük hayal kırıklığı. Bir iç sıkıntısı ve “umarım bunun sonunda anlamlı bir şey çıkar” düşüncesiyle okudum hep. Üzgünüm ama çıkmadı…