Çok uzun zamandır Vi Keeland'dan okuduğum en iyi eser. Saçma dram veya karakterleri ayırmak amacıyla yazılmış ve abes duran ayrılık sahneleri yok, olaylar güzel bağlanmış, karakterler ve davranışları ise okumaya teşvik edecek düzeyde. Çok keyifli bir okuma deneyimi oldu benim için. ✨