Benzer cümleler, benzer örnekler, aynı örnekler.. Tekrar tekrar okudum, yine okurum bıkmam. O kadar güzel ki… “Nasıl iyi oluruz, iyiliği nasıl çoğaltırız, kendimizi ve çevremizi nasıl aktif iyi yaparız” etkili örneklemelerle öyle güzel anlatıyor ki yazar, akıp gidiyor satırlar sessiz ve derince… Yüreğinize sağlık Mehmet Dinç hocam. Öfke ve nefretin, duygusuz ve duyarsızlığın, sevgisiz ve samimiyetsizliğin level atladığı şu asırda bizi özümüze, fıtratımızda var olana heveslendirdiniz. Kaleminiz kuvvetli, kelâmınız kadîm olsun.