·224 syf.····Okunma: 24 Mart 2026 11:25 Tess'ten Rizolli&Issıs gerilimleri dışında tarihi ve çok çarpıcı bir hikaye okumak bazı yerlerde benim ruhsal açımdan biraz yorucu ama tüyler ürperticiydi.
Ateşin şarkısını Tess aynı bir klasik müzik şarkısı gibi yazmış, hatta "Incendio" (Ateş) bestesi ile aynı hızdaydı benim beynimin içinde.
Çok okuma imkanımın olmadığı (refakatçi olmama karşın) arada derede gece her fırsatta okuyarak 4 günde bitirdim. NŞA (deniz seviyesi ve 25 santigrat derecede) hakkı 1,5 gündür.
Soykırım ve aşk hikayesi aynı anda nasıl olurun güzel bir örneği. Keyifli okumalar