𝗡𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗡𝗲𝗱𝗲𝗻
"Neden? ” diye sormak, kendi hayatının sorumluluğunu almaktır.
Herkese Merhabalar...
Bugün sizlere bir kişisel gelişim kitabı ile geldim.
Evet zaman zaman bu tarz kitaplar okumayı severim.
" Neden? " Sorusunu da küçük yaştan beri epey kullanananlardan biriyim.
Kitabın ismi önce dikkatimi çekti.
Daha sonra okudukça bu soruyu sorma dürtümü de bir anlamda pekiştirmiş oldum.
Kitap içinde olan "Düşünür Notu " kısımlarını da ayrıca sevdiğimi söylemek isterim.
Standart bi kişisel gelişim kitabı değil.
Peki nedir benim için standart heme söyleyim; şunu şöyle yapın böyle olsun.
Bunu böyle yapın öyle olsun gibi kendince verilen yönergeler.
Bu kitapta ise kendi deneyim ve hayatından yola çıkarak onlar ile yaşadıklarını bütünleştirip vermiş yazar.
Bu yönü ile sevdim.
Okuyunca anlayacaksınız ve daha çok neden? Sorununu anlamlı bir yere koyacaksınız.
Kitap sizi bekliyor....
Yazar kitabına şöyle diyor;
Ben bu kitapta size o köleliğin konforunu değil, özgürlüğün o sarsıcı ve bazen can yakan çıplaklığını teklif ettim.
Bu bile okumaya davet etmiyor mu?
Hele ki kitabın sonunda Neden, neden? başlığı altında yazdıkları ile beni kazanan bir okuma oldu.
Bu kitabın yazılma amacını özetleme cümlelerine hayran kaldım.
Tabi ki onları yazmayacağım okuyup siz bulun.
Yayınevi ile ilgili sevdiğim bir detay var ki paylaşmak isterim.
Her kitabının arkasına 'iade garantisi' diye bir amblem basıyor.
Bu da kitaplarına nasıl güvendiği ve değer verdiğini ortaya seriyor.
"Bu kitabı okuyup beğenmediyseniz alış belgenizle birlikte iade edebilir ve ödediğiniz ücreti yayınevimizden geri alabilirsiniz" Diye belirtmiş daha ne olsun.
#alıntı
Kendi gözlerimizle kendimize bakmayı unuttuk; hepimiz elimizde birer ayna, başkasının gözündeki yansımamızı kusursuzlaştırmak için ter döküyoruz.
#nedenneden #seldacacomments