Puan vermedi·256 syf.··
2026 19. kitabı
Doğan yayınları o kadar güzel bir iş yapmış ki…Kesinlikle reklam falan değil. Yetişkinlere göre olan bir romanı, sadeleştirerek çocukların da okuyabileceği bir hâle getirmişler. Hem yetişkinler hem de çocuklar için olan iki versiyonu da bitirmiş biri olarak bu sadeleştirmenin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. Güzel ayıklamalar yapılmış. Gerçeklikle kurgunun iç içe geçtiği mükemmel bir eser olmuş. Çoğu yerde gözlerim dolarak okudum. Şu an bunu paylaşıyorum ama yetişkinler için olan versiyonu da mutlaka okuyun, derim. Umarım, bu uyarlamalar kaliteli pek çok kitapta yapılır. Kitapla kalın. Elif Şafak Ustam, Ben ve Beyaz Fil
1000Kitap
Ustam, Ben ve Beyaz FilElif Şafak · Doğan Çocuk Yayınları · 202551 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.