·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2026 21:30 Herkese merhaba Kitap, Mars’a yapılan yolculukla başlıyor. Ama bu sadece bir uzay macerası olmuyor. İnsan doğasını, toplum düzenini ve güç kavramını sorgulatan bir hikaye yer alıyor. Yazar, başka bir gezegeni anlatırken aslında dünyayı anlatıyor. Okudukça aslında Mars'i değil dünyadaki politik süreçlere atıf yaptığını fark ettim. Yönetim şekline, gücü elinde bulunduranlara karşı eleştirel bir bakış açısı sezdim.
Los ve Gusev, burada yaşayan o toplulukta kendilerini buldular diyebilirim.
Politika serpiştirilmiş bilim kurgu tadında
Kitabın dili oldukça sade ve anlaşılır. Gayet sürükleyici hiç sıkmayan bir klasik.
Kitap puanım: 10/8