Puan vermedi·261 syf.··
Beğendi
·
2026 30. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Mart 2026 22:45
Bu kitap,Tanrı’yı inkâr etmekten çok, Tanrı hakkında bildiğini sandığın her şeyi sorgulatıyor sana. Özellikle Tanrı’nın adaletli, merhametli ve mutlak olduğu fikrini sürekli zorlayarak, insanı şu soruya getiriyor akıllara. “Ben gerçekten neye inanıyorum, yoksa bana öğretilene mi inanıyorum?” diye sormaktan kendini alamıyorsun.Ama aynı zamanda şunu da söylemek isterim: Bu kitap tek başına bir hakikat değil, bir itiraz metni. Yani içinde güçlü sorular var ama bu soruların karşı tarafını yeterince dinleyen bir yapısı yok. burada Turan Dursun'nun ,en büyük gücü,cesaretiyse, en büyük zayıflığı da bu cesaretin bazen onu tek yönlü düşünmeye itmesi. Okurken fark ediyorsun ki, o cevap arayan biri değil, daha çok “yanlış olduğunu düşündüğünü yıkmaya” odaklanmış biri.Kitap bittikten sonra zihnimde iki farklı ses oluştu. Biri şöyle dedi bana:“Gerçekten de bazı şeyleri hiç sorgulamadan kabul etmişim.”Diğeri ise şöyle itiraz ederdi: “Ama bu kadar karmaşık bir mesele bu kadar basit açıklanamaz.”Bu kitap okunmalı ama tek başına inanılmamalı bence.Çünkü bu bir son değil, bir başlangıç.
Din Bu-1: Tanrı ve Kur'anTuran Dursun · Kaynak Yayınları · 20061,892 okunma
·
217 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne çabuk okudun 🤨👏📚 emeğine sağlık Çok beğenmemişsin anladığım kadarıyla😉 devamı da var
Cihat
Gönderi Sahibi
dağlar teşekkür ederim ablacım ,güzel yorumun içinde ayrıca teşekkür eder iyi akşamlar dilerim :)) 🌺🌸✨🌺🌸✨