Yazarın diğer okuduğum kitaplarının yanında biraz sönük kalmış diyebilirim. Beklentimi çok yüksek tutarak başlamıştım çünkü. Ama Sinan Akyüz kaleminin farkını da asla inkar edemem. Konu yine harikaydı. Nazilerin Yahudileri nasıl katlettiklerini okurken yine bir kez daha lanet ettim. Sadece çok durağan ilerleyişi olumsuz diyorum, ama diğer yönden tavsiye ediyorum. Son sayfaları okurken boğazım düğümlendi yine.