Puan vermedi·544 syf.····Okunma: 03 Nisan 2026 14:53 Başlayalım bakalım.. özleşmiştikk :))) İlk sayfalardan bir Krıstın Hannah klasiği dedirtiyor.. Dili akıcı ve hikaye hemen sizi içine alıyor.. Okurken mendili yanınızda hazır edin dedikleri kadar var mı bakalım (;
Bülbül’ü okuduktan sonra gerçekten çok etkilendim. Hikâye boyunca Vianne ve Isabelle’in yaşadıkları beni hem duygulandırdı hem de düşündürdü. Özellikle savaşın kadınlar üzerindeki etkisinin bu kadar güçlü anlatılması çok çarpıcıydı. Yer yer çok hüzünlü olsa da, cesaret ve fedakârlık teması kitabı benim için unutulmaz yaptı. Kesinlikle okuduğuma değdi diyebilirim.