·318 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2018 01:30 klasik bir kurgusu olacağını düşünürken beni fena ters köşe yaptı. beklediğim gibi çok klişe bir kitap değildi. Aras ne çok kaba davrandı ne de Zehra kendinden fazlasıyla taviz verdi. hatta Zehra'nın uysallığına bazen sinir olsam bile kitabın başında bundan çok güzel bir şekilde bahsettiği için çok da kızamadım. çünkü her şey bir mantık çerçevesi içerisindeydi. kısmen. yani sonuçta ikisinin direkt evlenmesi ve babanın buna izin vermesi birazcık garipti.
içinde gram cinsellik barındırmayan güzel bir kitaptı. bu benim için artı puan çünkü artık cinsellik olmayan Wattpad kitapalri bulmakta feci zorlanıyorum.