·203 syf.····Okunma: 27 Mart 2026 17:34 Kitap Pınar’ın küçüklüğü ile başlıyor. Pınar ve öğretmeni arasında ki ilişkiyi anlatıyor. Pınar biraz sessiz ve sözel yönden zayıf bir öğrenci öğretmeni sabırsız , sürekli şiddete başvuran bir kişi. Böyle bir insan nasıl öğretmen olur bu işi yapar anlayamıyorum. İlkokul çağında karşımıza çıkan öğretmenler gerçekten çok çok önemli onlar bizim şansımız nasıl bir yol izleyeceğimizi onlar gösteriyor çünkü. Kitabın daha ilk sayfalarında öğretmenimi öldürdüm kurtuldum diyor Pınar bir an noluyor dedim korktum ama neyse ki onun hayaliymiş daha doğrusu kafasında öldürüyor. Neyse ki iyi bir öğretmen denk geliyor da Pınarın hayatı kurtuluyor ve güzel anlayışlı bir öğretmen oluyor. Çocuklara yardım eden ışık saçan bir öğretmen. Pınar iyi bir öğretmene denk gelmeseydi belki de böyle güzel yerlere gelemezdi yok olur giderdi. Kitap geçmiş ve günümüz anlatım şeklinde ilerliyor Pınarın öğretmeni ile yaşadıkları ve Pınarın Öğretmen olduktan sonra öğrencileri ve velilerle yaşadıkları. Ben çok severek okudum kitabı, yazar çok güzel bir konuya değinmiş. İyi bir Öğretmenin ne kadar önemli kıymetli olduğundan bahsetmiş. Biz veliler olarak sadece çocuğumuzu okula gönderip kenara çekilmemeliyiz hem çocuğumuzu hem öğretmeni en iyi şekilde araştırmalıyız. Çocuklara gelecek vaad eden okulu okumayı sevdirecek yada nefret ettirecek öğretmelerdir çünkü. Aynı konu öğretmenler için de geçerli ne kadar öğretmenlere yapılan şiddete karşıysam bir o kadar da öğrenciye yapılan her türlü şiddet ve hakarete de karşıyım. Sadece ders anlatmakla öğretmen olunmuyor maalesef her şeyimizi ortaya koymak zorundayız her çocuğun yolu iyi öğretmenlere çıkmasını temenni ediyorum. Kesinlikle tavsiye ederim çok güzel bir kitap okunmalı bence..