Büyük bi beklentim vardı kitaptan ilk okuyuşumda birinci bölüm bitmeden yarım bırakmıştım
Tekrar başladığımda ilk bölüm güzel geldi ve sonu diğer bölümlerin aksine bir yere varıyodu özellikle kaçakçılık hikayelerinin anlatıldığı bölüme nazaran çok güzeldi ilk bölüm
Kaçakçılık kısmı işkence gibiydi sürekli nerden geldiği belli olmayan karakterler bir ilişki içindeydi ki yaşar kemalle kaçakçılığın alakasını anlayana kadar canım çıktı o kısımda kopukluk oldu zaten
O bölümden sonrası yine biraz daha iyiydi özellikle erzurum ve amasyadaki afet bölümlerini okumak güzeldi
Doğunun o zamanki berbat durumunu anlamak açısından okunabilir ama okurken keyif almadım açıkçası ve hiçbir yere varmaması hoşuma gitmedi
Yinede balımla okumak çok güzeldi
4/10