7/10
·320 syf.··
2026 12. kitabı
Bu kitap serinin en beğendiğim kitabıydı. Sonunda karakterler arasında gerçek bağları gördük. Aiden sonu da sevgisini gerçekten göstermeyi öğrendi ve bu kısım belki de kitabın en çok hoşuma giden kısmı oldu. Seriyi genel olarak değerlendirmem gerekirse, aslında güzel bir kurgusu olan ama 3 kitap etmeyecek bir kurgusu var. 3 kitap olması sağlayan şey ise aralara eklenen gereksiz smut sahneler. Biliyorum kitabın içeriği zaten smut ama gereksiz dememin sebebi en kritik anlarda bile düşündükleri şeylerin bu olması. 2 gün aç susuz bir yerde kapalı kalıyorsunuz ama yine dününceniz bu. Bu kısımlar haricinde 3. kitabı gerçekten beğendim.
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024690 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.