Umutsuz bir vakayken Dünyama bir yıldız oldunYolun ortasında Ben mi seni buldumSen mi beni seçtin Sessiz ve sebepsizNe anlatırdın kendini,Ne de anlaşılmaya beklerdin,Göğsümde uyduğun her geceGiderdi tüm yorgunluğumDertlerim,Sanki senden utanır gibiKüçücük bir beden,Bir şiire sığmayacak kadar büyük Herşeyim oldun,ne bir söz,ne bir açıklama…yalnızca varlığınlatamamlanırdı eksik kalan yanım.Bazen ürpertirdin içimi,Bazen kanatır,Bir mırlama içinCanım feda..Ve ben artık biliyorumBazı mucizeler konuşmaz…sadece gelir,kalbine dokunurve seni değiştirirSen de öyleAllah’ın,hiç beklemediğim bir andakalbime bıraktığısessiz bir meleky 〃 🪽