Başyapıt!
10/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2026 141. kitabı
Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Muhteşem bir distopya! George Orwell aslında sosyalist. Görüşü de herkesçe biliniyor. Bu kitabı harika yapan şey bence her iki tarafa da (sosyalizm ve faşizm) eleştiri getirmesi. Kitabı hangi görüşten insan okursa okusun, mutlaka karşı tarafa iğneleme olduğunu düşünecektir. Hayvanlar üzerinden dünyanın sistemini mükemmel anlatmış. Eleştirileri çok yerinde ve anlatımı gerçekten muazzam. Herkesin defalarca okuması gereken bir başyapıt. Her seferinde farklı bir detay dikkatinizi çekecek. (10/10)
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,5bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.