·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mart 2026 02:28 Okuduğum her bir kitabında daha çok hayran oluyorum Ahmet Ümit'e. Yalnız hikaye, anlatım değil; yazarın kitaplarında verdiği bilgiler, o bilgilerin kitaba yedirilme şekli o kadar muazzam ki hayran olmamak mümkün değil, gerçekten çok büyük bir emek.
Kayıp Tanrılar Ülkesi'nde mitolojiyle yoğrulan hikaye Berlin'de başlayıp Bergama'ya uzanıyor. Pergamon tapınağı ve kuşaklar boyu tapınağın arkeolojik kazılarına katılmış, kendini Pergamonla özdeşleştirmiş bir aile ekseninde geçen hikayede yazar Almanya'da yaşayan Türkler'in maruz kaldığı ırkçılığa da değiniyor. Yine son ana kadar keyifle ve merakla okuduğum harika bir kitap.
Ahmet Ümit hep yazsın, hep okuyalım.