Puan vermedi·293 syf.····Okunma: 03 Mart 2026 22:18 Hem filmi izlemiş hemde kitabını okumuş biri olarak bir kaç şey söylemek istiyorum. 1. Bana göre öyle filmden salya sümük ağlayıp çıkan insanları anlamadım ama bir burun sızısı göz dolması var ama böyle kendinden geçecek kadar ağlamak bana manasız geldi. 2. Kitaptaki işeniş ile filmde ki farklı ve ben filmi daha çok sevdim çünkü kitabı okurken geçmişten yani Agnes’ten mi yoksa Hamnet’ten mi bahsediyor algısını anlamam biraz zor oldu ama film tabi ki işleniş olarak çok güzeldi. Kitapla alakalı uzun uzun yazı yazmak istemiyorum hepimiz bir şekilde kitabı biliyoruz çünkü bir anne babanın çocuklarını kaybettikten sonra ki acıyı kabulleniş ve acıyı hissetmenin ne demek olduğunu biz okurlara aktarıyor. Çok büyük bir beklenti olmadan okursanız kitabı seveceğinizi biliyorum ve kitabı okumanızı öneriyorum.