·34 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2026 11:38 Resimleriyle her şeyiyle harikulade bir kitap. B a y ı l d ı m . Öyle güzel ki… çocuklarla tekrar tekrar okuduk, resimlerine baktık. Doyamadık :)
Bayramda hediye ettiğim çocuklardaki, resimleri gördükçe yaşadıkları heyecanı ve taşan sevinçlerini tarif edemem. Unutamayacağım anılara vesile oldu. Hazırlayan herkese teşekkür borçluyum.