Azdahak ..
9/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2026 9. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2026 21:07
İskender Pala İskender Pala bu kitabında alışık olduğumuz yazım dilinin dışına çıkmış.Daha sade ve akıcı bir olay örgüsü.Kurguya bayıldım.Karakterler çok zengin bir dil ile betimlenmiş .Yormayan ama gözünüzün önüne birebir karakteri taşıyan bir anlatım..O kadar etkileyici bir anlatım var ki bazı anlar da soluğunuzu tutuyorsunuz.Biraz tarih,biraz mistisizm ,biraz polisiye ,bolca aksiyon...Seri cinayetler ise olayın lezzeti. Tabiki bir de aşk var hayatın olmazsa olmazı.Yani demem o ki mutlaka okunmalı.Sürükleyici bir roman olmuş.Uzun zamandır bu kadar akıcı bir kitap okumamıştım.Sanırım çok ihtiyacım varmış.Kesinlikle okuyun.Şu his kitabın bazı sayfalarında sizi yoklayacak. Aaa şu sahne bi bitsin sonra hallederim işlerimi.. Bu ve benzeri daha nice güzel hisler..Bazı anlarda aksiyon bazı zamanlar da hüzün ve korku..Yani insana dair ne varsa bu kitapta.Yüreğine sağlık kalemine sağlık #iskenderpala Azdahak
Duygu ve Düşünce
Azdahakİskender Pala · Kapı Yayınları · 20253,619 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.