·344 syf.····Okunma: 28 Mart 2026 01:03 Adamın ondan hiç kurtulamayacağını düşündüm, bazı sahnelerde şimdi çıkıp gelicek yakalanıcaz gibi hissettim psikolojik gerilimin zirvesi gibiydi ya da çok fazla empati yaptım bence ikisi de. Sonunda adamın tekrar yazıya dönmesi güzel ama o evde yaşadığı, kadının ona fiziksel ve psikolojik şiddetinden sonra vücudunda kadının ona bıraktığı izler, kabuslarla yaşamaya devam etme düşüncesi çok zor geldi bana. Bazı kısımları okurken şimdi kaçabilirsin dedim fiziksel olarak değil ruhen şimdi kaçabilirsin ama adam fiziksel olarak başardı yazmak onu gerçekten hayatta tuttu.