Günaydın arkadaşlar... 3 haftada anca bitirdiğim bu kitap hakkında olumsuz şeyler yazmak istemezdim ama ağır ve derin olayların iki günde oldu da bitti maşallah diyerek bitmesi, hiç inandırıcı gelmedi bana... Düşünsenize kitap kahramlarından biri seri katil oluyor ve 3 kişiyi öldürüyor,o katil aynı gün içinde gizli bir yeraltı bilim alanını patlatıyor ve bu olaylar yaşandığında iki profösör daha farklı ama türlü türlü olaylar yaşıyor... Patlamadan sözüm ana yaralı kurtuluyorlar ama yaralarına merhem olmadan birimlere gidip, anlaşıp, kahvaltı yapıp hop Amerika'ya geri dönmek için yola çıkıyorlar... Evet içinde bilim kurgu içeriği olabilir, merak uyandıran durumlar olabilir, bencillik duygusunun, ölüm korkusunun ve ulusalcılık dürtüsünün insana neler yaptıracağını anlatmış olabilir ama ben daha akıcı, daha güzel bir kurguyla yazılmış olmasını beklerdim... Tek artı puanını; neoetik bilim ve epilepsi hastalığı hakkında, özellikle dissosiyayif kişilik bozukluğu hakkında bilgileri paylaşmasıyla aldı. Ekstra beğeni kazanmadı... Üzgünüm... Sevgilerimle iyi hafta sonları diliyorum sizlere...