·160 syf.····Okunma: 28 Mart 2026 12:52 Merhaba Kitap dostlarım.. Büyük felaket deprem... bir kaç saniye içinde yok olan hayatlar, umutlar, sevdalar, özleyişler, bekleyişler, kavuşmalar... Enkaz altında kalan bedenler, annelerin figanları, babaların kurtarma çabaları, evlatların yitip giden hayatları.. Yardım elinin geç gelmesi, ölen insanlık..
Serhan asker 120 sayfalık kitabında depremde yaşananları kimi zaman kendi kimi zaman yaşayanlardan anlatarak depremin soğuk yüzünü yansıtmış okuyucuya.. Rabbim bir daha böyle bir felaket yaşatmasın.. Söylenecek çok söz var ama neyse.. depremi birebir yaşayanlara tavsiye etmiyorum.. o günleri tekrar hatırlamak psikolojiye iyi gelmeyecektir..
Kitapla kalın dostça kalın