Puan vermedi·288 syf.··
2026 29. kitabı
Her ne olursa olsun insan ömrünün sonuna geldiğinde, kendi hayatının yaşanmaya değer olduğunu hissederek dünyadan ayrılmalıdır... Beyhude geçirilmiş vakitler insanın kendi kul hakkına girmesidir. Kaç yaşında olursanız olun öyle bir yaşayın ki geriye dönüp baktığınızda da geçmişteki kendinize hakkınızı helal edin. İnsanın kendi kul hakkına girmesi kendisi için en büyük günahtır...
Bir Ömür Nasıl Yaşanır?İlber Ortaylı · Kronik Kitap · 202065,3bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.