Kadro şampiyonlar ligi gibi. Hikaye Bendis’in kaleminden çıkıyor. Kendisini Marvel işlerinde sık sık duyuyorduk. Çizim tarafında Jim LeeJason Fabok gibi işlerini beğendiğim büyük bir ekip var.
Seri mini bir seri. Hikayenin başında ikna olmuştum her şeye. Fakat final sekansında baya şaşırttı. Hem superman’i benim için negatif tarafa taşıyan bir durum oldu hem Türkçe çizgi roman okurunun ‘devamı kim bilir ne zaman ?’ sorusunun içine düşmesine sebep oldu :Dd
Dilerim hızlı bir şekilde devam ciltleri gelir. Çünkü Bendis’in Marvel işlerine ulaşabiliyoruz. Dc tarafı içinde aynısı olabilir daha detaylı YouTube kanalımda tartışırız