Sezgin YILMAZ tespitleri fikrimce gayet yerinde. Aslında Müslümanların bir kesiminin zaman zaman söylediği ama sesleri az çıktığı icin duyulmadığı bir noktada verdigi orneklerle somut hale getirmis yazar.Okunması taraftariyim. Sadece benim için istifadeli olmadı o da benimle ilgili bir durum.
Kitabın yazıldığı zamandan bugüne kadar geçen sürece baktığımızda, aslında günümüzde yaşadığımız birçok sorunu o zamandan dile getirmiş Aliya İzzetbegovic diyebilirim.