Konu basit, işleyiş basit, olaylar başta çok hızlı gerçekleşiyor. Ana karakter Winter'dan kitaptaki herkes neden nefret ediyor bunun cevabı yok. Durduk yere 18 aylık zaman atlaması oluyor, gereksiz. Karakterlerin background hikayeleri zayıf. Ama Theo güzel, gülümseten bir karakter onu okumayı sevdim. Winter'ın sonlarda Theo'yu destekleyen tavırları çok iyiydi. Kitabın son bölümleri güzel olduğu için 6 verdim. Ama genel olarak beklentimin altında kaldı. PervasızElsie Silver
PervasızElsie Silver · Nemesis Kitap · 2024694 okunma