Kitaplarla Kavgalıyız
-Okumak, insanın kendi cehaletiyle savaşmasıdır.- -Cahilin karası kitap değil, hayatı okuyamayandır.- -Okumayı seven cahil hiç görmedim.- . Kitaplara küskün bir toplumuz. Okuma alışkanlığımız zayıf. . okuyun…! hiç şiir okumamış bir göz, hiç gül koklamamış bir ömür demektir. . (Ah'lar Ağacı kitabını okuduktan sonra, göğsümün orta yerine bir Didem Madak oturdu. . Ah dedim içimden… Ah!) . Şiir, tutsaklığa, uyuşukluğa, durağanlığa bir baş kaldırıdır. . Şair ise bir volkandır.
··
1 +1'leme
·
1.487 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hay maşallah hep şimdi biticek diye okudum yazıyı ama bitmedi.. güzelmiş yazı.. buraya nerdem geldil.. 3tür sevgi vardam geldil. Eğer, çünkü, rağmen..