Yaşlı psikopat bir herifin elinde türlü istismarlar görmüş gencecik bir kız ve bu olay yaşanmış bir olaymış kitabın sonunda bunu okuyunca daha da kötü oldum kızın artık yapılanlara tepki veremeyişi kendisi adamı öldürmediği halde idama mahkum edilip yine de konuşmaması onun artık hiçbir şeyin değişmeyeceğini çoktan kabullenişini gösteriyor. Toplumumuzdaki erkeklerin kadınlara bakış o ilk bölümdeki hakim gözünden okumamız gerçekten karşımda olsa tokatı basardım adama