Çok uzun olmadığından fazla bu edebi kaygı arayamadım. Kafka dan okuduğum ilk kitaptı. Okuduğum en kötü kitap değildi ama liste yapsam son 5-6 ya koyabileceğim kitaplardan biriydi. bana çok tesir etmedi. Umarım Kafka nın diğer kitapları daha güzeldir.