Bu aralar gerilim-polisiyelere takmış durumdayım. O yüzden Tess ile 15 senedir geciktirdiğimiz tanışmamızı artık gerçekleştirmek istedim. Bana tam olarak beklediğim şeyi verdi: Korku, gerilim, kan, vahşet ve cinayetler… Bence bu kitabın güçlü yönü ters köşeleri değil karakterlerin derinliği(çoğu gerilim kitabından daha üç boyutlu karakterleri var) ve her olayın birbirine muazzam küçük detaylarla bağlanışı. Türü sevenlere öneririm