Gülseren Budayıcıoğlu’dan “Hayata Dön” isimli kitabı okumuştum, o da sanırım gene sosyal medya okuyucularının yorumlarına kandığım içindi. “Kral Kaybederse” içinse, dizinden etkilenip okuduğumu söyleyemem, çünkü diziyi izlemiyorum. Mümkünse hiçbir yerli içerik tüketmemeye dikkat edelim ediyorum.
Kral Kaybederse, “Grandiyöz Narsist” bir birey olan Kenan’ın giderek kendini yok etmesini anlatıyor. Fadi, Özlem ve Handan, üç ve daha nice kadınının hayatını cehenneme çeviren bu erkonun -erkek veya adam demeye dilim varmadı- yediği haltlar oldukça ilginç, bir o kadar da mide bulandırıcı idi. Psikolog Gülseren’in psikanalizle sorunun kaynağının annesi olduğunu çözdüğü bölüm, bana çok gerçekçi gelmedi ve kadın düşmanı senaryolarından da aşinayız açıkçası. Her neyse efendim, okuduğum için pişman değilim, lakin memnun olduğum da söylenemez. Kararı size bırakıyorum.