·232 syf.····Okunma: 28 Mart 2026 12:36 Başımı göğe kaldırıyorum, Şimal Yıldızı' ni arıyor gözlerim .O kayıp. Bense birilerinin giderken ardında bıraktığı çığlık gibi hayattayım."
Ilk kez okudugum bir yazar arkdasim önermişti.Sevdim kisa kisa cok öykü oldugu icin koştuğum zamanlar oldu .Dil anlatım akici bence zorlayici degil .Belki farklı bir kitabi daha okunabilir