·404 syf.····Okunma: 29 Mart 2026 22:03 okumam uzun sürse de güzel bir kitap olduğu gerçeğini değiştirmez. çok az kendini tekrara düşüyor ve mantıklı, insana sahte gelmeyen olayları anlatarak öğütler veriyor. düşüncelerimizi tablolaştırırsak gerçekten ne kadar saçma şeylere takıldığımızı görebiliriz. en dibi görmekten korkmazsak ve denersek, en yükseğe de çıkabiliriz. kitabı sevdim. başka kitaplarını da deneyeceğim.