𝗛𝗮𝘆𝗮𝘁ı𝗺ı𝘇ı 𝗡𝗮𝘀ı𝗹 𝗧𝗮𝘀𝗮𝗿𝗹𝗮𝗺𝗮𝗹ı𝘆ı𝘇?
Herkese Merhabalar...
Bugün sizlere bir kişisel gelişim kitabı ile geldim.
Evet zaman zaman bu tarz kitaplar okumayı severim.
Bu kitabı da ziyadesiyle istifade ederek okudum.
Kitabın ismi önce dikkatimizi çekiyor değil mi?
Yazarımız yüksek mimar olunca bu ismi tam bulmuş dedim mi dedim.
Okudugumuzu hayata gecirmek de bir yerde daha değerli ve gerekli değil mi?
Ama işte her insanın yapacağı türden değil.
Mesela yazarımız hali hazırda işinden istifa etmiş kendi tasarladığı hayatını yaşamaya başlamış.
Kitapta merkeze yazarımız kendisini koymuş.
Yani daha çok kendi ve çevresi hayatından ele almış onların hikayelerine verip örnekler ile genişletmiş.
Tabi şema, istatistik ve gerekli bilgiler ile destekleyip, karekod ile de sağlamlaştırmış.
Yazarımız giriş bölümünde kitabından ve yazım sürecinden de bahsetmiş ve sağlam bir giriş yapmış.
Dikkatimi çeken bu kitabı 10 yıl gibi bir sürede hazırlaması ve arkadaşları ile kısa süreli yaptığı arınma kampları oldu.
10 gün interneti kapatıp sadece yazmaya yönelmek sosyal medya ve benzeri şeylerden uzak kalmak.
Bu fikir ne güzel aklıma yattı
Uzun emekler ve düşünceler ile ince ince yazılıp, her detayın altı doldurulan her konu sonrası özet bölümü ile de bize kucaklayan işin özünü gösteren bir kitap.
Okuyana fazlasıyla bir şeyler kazandıracak...
#alıntılar
Hayat zaman zaman hızlandığımız, zaman zaman yavaşladığımız ve molalar verdiğimiz bir yolculuktur. Bu yolculukta size eşlik eden insanlar değişebilir. Bazıları bir durakta inebilir. Bazıları da yeni duraklarda yolculuğunuza dahil olabilir. Bu yolculuktaki belki de en kritik soru şudur: "Sürücü koltuğunda kim var? ”
Hayat tasarımı adımlarımızı atarken şu sözü aklımızdan çıkarmamalıyız: "Önce yoldaş,sonra yol. "
#hayatımızınasıltasarlarız #seldacacomments