Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 29 Mart 2026 22:17 Gelin Başı Seray Şahiner’den okuduğum ilk kitap. Kitap kısa kısa öykülerden oluşuyor, her öykü de birbirinden akıcı ve güzel. Öykülerin genel itibari ile konusuna değinecek olursak;adından da anlaşılacağı üzere kadın teması üzerine yoğunlaşılmış. Öyküler özellikle şehir hayatı, alt ve orta sınıf mahallelerde geçiyor. kadınların üzerindeki evlilik baskısı, aile içi baskı, kadının toplumdaki konumu, erkek egemen bir toplumda yaşamak, kadınların bitmek bilmeyen hayalleri üzerine çok akıcı bir şekilde yazılmış hikayeler gerçekten etkileyiciydi. Yazarın diline gelecek olursam;oldukça akıcı, sade ve içimizden biri gibi hissettirdi. yazardan okuduğum ilk kitap ama kesinlikle son olmayacak, kütüphanemde bekleyen diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. Herkese keyifli okumalar diliyorum