Sinem Sal’ın okuduğum ikinci kitabıydı ve bu kitabını da severek okudum. Aslında kitap Bizim Zamanımız adlı kitabının öncesini anlatan bir roman. Yazarın neşeli dram türünde gayet başarılı bir şekilde yazdığını düşünüyorum.
Küçük Mihrap’ın babası için olan o mücadelesini okumak ve onun zihin dünyasını görmek çok güzeldi. Okurken eğlendiğim ancak bir yandan da içimi burkan güzellikte bir kitaptı.