·736 syf.····Okunma: 30 Mart 2026 20:06 Arkadaşlar linç yemeyeceksem açık konuşuyorum Kesinlikle sevmedim . Orta çağ polisiyesi gibi ama değil. Bir tapınak ve aynı zamanda kütüphanede geçen cinayetler silsilesi.. Çok fazla sıkıcı bir şekilde ve alakasız konulara değinmiş . Ne öğretici ne de ilgi çekici . Çok zor bitirdim elimde süründü . Sonunu da beğenmedim