·384 syf.····Okunma: 30 Mart 2026 22:34 Selamlar. Nasılsınız? Ben en sevdiğim serinin novelası ile karşınızdayım. Şimdi şunu baştan söyleyeyim seri ile alakalı asla ortayı bulamayacaksınız. İnanın bana ya çok seveceksiniz ya da sevmeyeceksiniz. Anladığınız üzere ben çok seven taraftayım. Kitap elime gelir gelmez başladım. İyi ki de başlamışım çünkü karakterleri gerçekten çok özlemişim. Bitince de koşa koşa yorum yaptım. Umarım spoiler vermeden elimden geldiğince kitabı anlatabilirim sizlere. Blythe ve Aris'in evi Wisteria bahçelerini yeni bir kasabaya taşımışlardı ve bu noel'de aileleri ile birlikte huzurlu bir ortam yaratmak istiyorlardı. Ancak tabii ki işler pek de planladıkları gibi gitmemişti. Malikânede huzursuz ruhlar ortaya çıkmaya başladı ve bu durum tüm o huzurlu atmosferi tehdit etmişti . Signa,Ölüm, Blythe ve Kader birlikte bu ruhların ardındaki gerçeği ortaya çıkarmak ve onları huzura kavuşturmak zorunda kalacaklardı. Yoksa işler çok daha tehlikeli bir hâl alacak gibiydi.
Oluşturulan evrene aşık olmamak elde değil. Gotik atmosfer, romantik dokunuşlar ve Noel karmaşası çok yakışmıştı. Blythe gibi ben de bu kitabın romantik olmasını bekliyordum ama bir yazar yine yerinde duramamış atraksiyon yazmıştı. Hani eğlenceli oyunlar, romantik dakikalar ve bolca süslemenin arasında.. Hop ortalık karışıyordu. Ağladım, güldüm ve kalben eridim. Ayrıca bu novellada beni en çok etkileyen şeylerden biri kesinlikle içindeki o muhteşem illüstrasyonlardı. Hikâyenin içine öyle güzel bir hava katıyorlar ki okuma deneyimi bambaşka bir seviyeye çıkıyordu. Her biri o kadar özenle yerleştirilmiş ki; gotik atmosferi, kış hissini ve duygusal anları birebir yansıtıyordu. Bayıldım! Açıkçası Holly bana sadece okunacak bir kitap gibi değil de, saklanacak, dönüp dönüp bakılacak bir hatıra gibi hissettirdi. Seriyi benim gibi sevenler için kesinlikle kitaplığında olması gereken bir novellaydı. Şu ara zaten şeytan beni dürtüyor. Serinin orijinal basım halinde her an alabilirim! Serisi de novelası da canı gönülden tavsiyemdir.