·251 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2026 23:10 Okumakta en zorlandığım kitap oldu. Kurgusu da üslubu da çok farklı. Takip etmek çok zor oldu. Yarıda bırakmayı düşündüm. Hatta bıraktım da. Ama sonra hadi bir daha dedim ve güç de olsa bitirdim. İlk 60 sayfayı okumam 10 günümü aldı. Yazarın yöntemini anlayınca kalan kısım hızla aktı. Ama bir gün bu kitabı alıp yeniden okumaya cesaret edebileceğimi sanmıyorum. Ziyadesiyle yoruldum okurken. Eğer sabrınız yeterse buyrun.
Keyifli okumalar dilerim.