Bu kitaba gelince okuyanlar sevmişti öyle kaldı aklımda ve bende severek okudum.
Aldığımda okusam belki o kadar sevmezdim.
Artık popüler olan şeyleri biraz geriden takip etmek iyi gelecek diye düşünüyorum.
Ehhh okuduğum kitaplarda bana bir şeyleri fark ettiriyor işte.
Neyse neyse derinlere dalmayıp uygulamaya geçiyorum artık.
Beyah kendi ayakları üzerinde duran genç bir kadındır.
Annesi ile küçük bir karavanda yasar.
Aslında bağımlı olan annesi demeliyim.
Bir gecelik bir eğlencenin meyvesi olan Beyah için dünyaya gelmiş olmak üzücü olsa da hayatta kalmak daha zordur.
Annesi bulduğu her kuruşu kendine kullanıp aynı zamanda da varlığından haberdar olan ve onu destekleyen babasının gönderdiği paraları da harcar.
Annesi babası ile bağ kurmasına olanak verse her şey farklı olur muydu acaba düşünmeden edemedim.
Gerçekler ile daha sonra yüzleşecektir.
Annesinin altın vuruş ile hayatını kaybetmesi ile ev sahibi tarafından sıkıştırılan Beyah babasını arar ve yaz tatili için geleceğini söyler tabi babasının evlendiğini ve başka yere Teksas'a taşındığını öğrenir ve gönderdiği bilet ile oraya gider.
Henüz annesinin öldüğünü söylemez ve kazandığı burs ile yıl sonu gideceğini de saklar.
Bu onun için kendi başına kazandığı zaferdir kimsenin bilmesine gerek olmayan...
Oraya gidince ise işler pek de planladığı gibi olmaz.
Babasının ilgisi, üvey kardeşinin arkadaşlığı ve onun tanıştırdığı ama gelmeden önce tanıştığı ismini bilmediği Samson ile hayatı değişir.
Hem de ne değişmek...
Sonu ile kalbimde ayrı yer eden ve beni hüzünlendiren bir okuma oldu.
Beyah ve Samson içinizde bir yerleri titretecek...
Kitap sizi bekliyor
#herkalpkırılır #seldacacomments