·160 syf.····Okunma: 25 Mart 2026 00:24 Öyle mucize bekleyerek falan kitap okunmaz; zaten yaşadıklarınız referansken bir kitap size yardım edemez, sadece size ayna olur. Bence kitap bizi anlatıyor evet ama aslında mesele şu: İçimize sığmayan o duyguları sırf pozitif kalmaya çalışarak yaşadığımız için yoruluyoruz. İşte o yorgunlukla gelen aydınlanmayı anlatıyor bu kitap. Aslında o "pozitiflik" sandığımız şey öyle değilmiş ama insan yaşayınca anlıyor...