Çok acayip bir roman. Savaşın ortasında geçen bir distopya. Müşterilerin zenginlik durumuna göre katlara yerleştiği bir otel. En zenginler ilk katta, En fakirler ise yedinci katta kalıyor. Altıncı katta kendine yer bulan savaştan dönen bşr askerin başından geçenleri okuyoruz. Ben çok beğendim.