Sanki öylesine eğlenceli bir günce okuyormuşsunuz da aralara dini sohbetler serpiştirilmiş gibi ama bunu çok da fark etmiyorsunuz çünkü klasik tarzda bir yazımı yok aralar çok güzel serpiştirilmiş ve o kadar ince anlatılmış ki. Dünler ve bugünler olarak başlıklar var ve bir geçmişe bir de şimdiye dair notları var yazarın. Hem geçmişe bir özlem yani çocuk olmaya bir özlem duyuluyor hem de şimdi ne kadar büyümüş bunu anlatıyor bence. Genel olarak güzel bir kitaptı tavsiye ederim. Sakaryayı da içeriyor olması ayrıca sevdirdi diyebilirim :)