Selam, öncelikle Şehitlerimize Allahtan rahmet, sevdiklerinden sabır diliyorum. Mehmetcigin hakı ödenmez. Gökçen 1 serisini aşırı sevdim çok güzel kitaplardı birinci kitabı okurken heyecanlıydım merakta ediyordum okudukça gökçenin daha iyi tanıdım ve sevdim asker çocukları olup ta şehit çocukları olunca bir takım zorluklar yaşanmasına rağmen güçlü kalabilmişti Murathan ve Gökçe'nin kendi hikayeleri çok güzeldi . Barut timinden bahsetmek istiyorum hepsini çok sevdim, Emek'e çok üzüldüm böyle bir son istemiyorum emek için, ama bebek emek verilen hayat güzeldi. Genel olarak kitaba bayıldım Zehra beni baya etkiledi Alican da aynı şekilde aybüke ye hem sevindim hem üzüldüm ama Süleyman sonuna kadar hak ediyor aybükeyi. Timurun özlü laflarına genel olarak sevdim, mete en sevdiğim çocuk karakter olabilir bu çocuktaki para aşkı kimsede yoktur. Leyla ve nesli konusunda her kadının aynı olmadığını bir kez daha fark etim ikiside şehit eşi olmalarına rağmen biri zayıf davrandı diğeri güçlü bu benim genel olarak hoşuma giti. Kitap seri olarak güzel her askeri kurgunun bana kattığı şey gibi Gökçen 4 serisi de. çok şey katı sevdim ben tavsiye ederim şimdiden herkese iyi okumalar dilerim teşekkürler :)