·368 syf.····Okunma: 01 Nisan 2026 23:24 Bitti ah ah ne denir gerçekten bilmiyorum.bu kitapta Feribe’nin aşk acısıyla başa çıkmak için mazi imha merkezine gidip orada yaşadıklarına şahit oluyoruz. Ancak feribe yasak bir aşkın acısını çeken bir kadın. Böyle bir kurgu içerisinde karakter gelişiminin ince ince işlenmesi, insan psikolojisinin gerçek ve karanlık taraflarına yer verilmesi, karakterlerin duygu durumunun harika yansıtılması ve usta bir nüktedanlık ile taçlandırılmasıyla kitap epey başarılıydı.
Ayrıca kitabın sonundaki “pencere açık, dışarıdan hafif tatlı bir rüzgâr esiyor ve perde uçuşuyor “gibi hissettiren duygunun iliklerimize kadar hissettirilmesi gerçekten çok çok başarılıydı kesinlikle tavsiyemdir