Ben koç burcuyum şu an kitapla kavga ediyorum neden bitti diye. İnceleme yazısını yarın yazacağım. Teşekkürler ederim gerçekten hocam. Bu çok büyük bir emek.
Yazmak da zor yazılanları okuyunca ve o yazılanların yazıldığı zaman telefon galerisine bakmak. Siz yaptınız mı ben yaptım. Hocamız yazdığı şiirleri tarihlendirmiş. Bende okurken anılara daldım.
İnsan neden güzel olanı okumaz.
Biz Ankaralıların sevdiği bir müzik vardır. " Neyse Boşver"