1) Keşke daha önce alıp okusaydım.
2) Okurken hatıralar önümden geçti.
3) İleri görüş ve içten geçen cümlelerin yazıya aktarılması başarılı.
4) Kronik tarzı şiirler. Tarihlendirme yapılması güzel olmuş. Hem yazan için hem de okuyan için önemli. Yazar tarihlendirme yaparak o gün yaşadığı olayları şiirleştirmiş. Bu sadece şiir değil ayrıca anı türü. Okuyan ise yazılanları ve tarihleri gördüğü zaman o ana gider.
5) Vurgulama çok iyi.
6) Hocamdan ricam ise bizi şiirsiz bırakmasın.
Teşekkür ederim Gökçe Kızıldemir hocam.
Sözlerim ve incelemem bu kadar esen kalın.