Puan vermedi·400 syf.··
2026 19. kitabı
Ortada bir kadın kimliği varsa “el kızı” olur zaten hep! Herkes ağlayarak, minnoş minnoş okuduğunu anlatıyor bu kitapta.. Ağlamadım, aksine okurken kadının toplumdaki yerini, sosyal sınıf farkını, ahlak çatışmalarını hissettikçe sinir küpüne döndüm.. Ve tabiki de kadercilik teması !! Hikaye çok güzel işlenmiş.. Mesajı bol, üzerine günlerce konuşulası.. Orhan Kemal’in kalemi zaaaaten söyleyecek sözümüz yok, Allah çarpar..
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.